Vad hände?

Vad hände med tiden? Många många dagar har bara gått. Häromdagen insåg jag att jag bara kört på utan att tänka på vad jag gjort, och när jag gör så så blir det lite surt. Ja jag får typ nog och lackar ur. Det hände igår, va skitsur och visade det. Idag är det bättre. Idag har jag gjort ungefär det här. 

Dessa bloggare och influencers som äger. Många verkar ha åsikten om relevansen i det de gör, men jäklar vad starka de är. Och produktiva. Det krävs mycket att hålla igång en blogg och allt annat också, det ska gudarna veta. Idag blev Sandra Beijer min inspiration. 

Sen mötte jag och E upp farmor som tog E på en liten promenad. Här ser man tydligt pigmentsförändringarna i pannan som växte sig starkare under graviditeten. Kroppen och dess uttryck. 

Åt lunch strax efter kl 11. Orimligt tidigt men perfekt för mig. Skulle datat lite men batterierna var slut och jag hade glömt laddaren så jag ägnade mig åt maten kan man säga. Carbonaran på Nero, alltså jävlar va god den är. 

Och kaffet tillsammans med rivna artiklar som Es farmor hade med sig till mig. Den i bild handlade om Mallis.

Efter barnvakt, fika med farmor och handlande av middag och vin efter tips från Håkan Larsson så fikade jag igen…

…på Lasse i parken som har öppnat för säsongen. Äntligen!

Sen hängde vi i soffan…

…och efter ett tag sov vi båda två. En stund, tills dess att pappan ringde och väckte oss. Sen åt E gröt och jag och H åt oxfilé, chipotlebea med sparris och ruccola. Och vin. Och choklad. 

Nu är kl 23 och jag känner att kvällen är sen. Ha! Orka med sig själv. 

Kommentera

