Löpning – check!

Idag var jag ute och sprang. Eller ja, vad man nu kan kalla min lilla gå-och-spring-runda. Men jag gav mig ute med min app och min superreflexjacka och sprang lite för första gången sen graviditeten, alltså ungefär när Eldkvarn brann. 

Det var svinhalt och mörkt, inte perfekt, men nu har jag längtat för länge för att kunna vänta mer. Jag har ägnat så många drömmar åt detta och nu kändes det äntligen tillräckligt bra för ett test. Nu längtar jag till att få vara stark igen. Kämpa Thea!

Kommentera

