Februarifoton: 19. Nån stark eller svag 

Är jag stark? Eller är jag svag? Jag är stark ibland och så är jag svag sen. Just nu är min kropp svag men jag hålla E i famnen väldigt länge utan att få mjölksyra. Jag är stark och ostressad, men har inga marginaler och tappar energin rätt snabbt vid motgång. Jag är stark som mamma men samtidigt harig och lite osäker. Jag är stark och tydlig i mina åsikter, men är svag när jag inte har kontroll. 

Så. Vem är egentligen stark eller svag? Inte jag. Varför välja nåt när man kan få vara båda?

Hänger på Onekligens februarigrej och postar ett foto om dan hela februari.

Kommentera

