Februarifoton: 15. Det här gör mig gla’ 

Den här var svår. Alltså jag har inte svårt för gladhet, men det är svårt att välja vilken väg att ta här. Antingen posta råseriöst, ett Youtube-klipp med djur eller ironiskt. Äh. 

Jag tar bara lite av sånt jag har i telefonen helt enkelt. Bland annat, detta gör mig glad:


Att testa snapchatfiler. Till exempel vid tillfällen som här, när jag stod och väntade på H och hans pappa och vyssja barn på Ikea. 

Att Barbie-bebisar har jättemycket hår. 

(Bild lånad av Sellpy på Tradera)

Mini-fejk-fika. Det är ju myspys ända in i själen.

Roliga skyltar. Och Bio Rio. Jag är oftast glad när jag är på Bio Rio. 

SOLEN! ☀️ Och min familj såklart. 

Hänger på Onekligens februarigrej och postar ett foto om dan hela februari.

One thought on “Februarifoton: 15. Det här gör mig gla’ 

Kommentera

