Achievement unlocked

Jag kan vara ute på lokal på kvällen. Det har varit ett mål och jag har klarat det. Min vän i krogdjungeln är min bästis K förstås. 

Nu har jag och H bestämt att vi ska ha dedikerade kvällar. Alltså en kväll var i veckan som vi ”äger”. Jag har torsdagar såklart pga veckans bästa dag. 

I torsdags var jag alltså på Bio Rios bistro med K och tog ett par glas. Det va fullt men lugnt när vi kom dit, men helt plötsligt svämmade det över med folk och vi blev helt uppträngda i fönstret av törstiga uppklädda personer. Det visade att det var Grease sing-a-long i salongen, antar att det är bra att klunka i sig lite mod innan en sån grej. 

När jag kom hem satt H och E med nappflaskan och kollade på tv. När jag tog över – pga stort gosbehov efter ett par timmar – så låg E och höll flaskan själv. Här går man hemifrån en sväng och barnet ba äter själv. 

Nu har vi bestämt att jag ska gå iväg över 2 matningar snart. Har en bra känsla, ska nog gå bra. För E iaf. 

Kommentera

