Februarifoton: 9. Nåt fult


Ostrukna skjortor. Åh jag ogillar det verkligen.

Alltså jag bryr mig inte om du inte stryker dina skjortor – det är inte du, det är jag. Jag vägrar gå i ostruken skjorta. Och det är en utmaning pga skjortan är det bästa plagget och jag prioriterar bort strykning just nu. Det gör att jag sällan använder mina skjortor, istället har jag samma stickade tröja på mig 3 dagar i rad. 

Så nu har jag bestämt att jag ska ha en strykarkväll. Jag sätter upp min strykstation, häller upp ett glas vin och kollar eller lyssnar på nåt bra och fixar skjortorna i min garderob. Jag tycker ju faktiskt om att stryka, så det ser jag fram emot. Konstigt? Du är också lite konstig. 

Hänger på Onekligens februarigrej och postar ett foto om dan hela februari.

Kommentera

