Februarifoton: 1. Det här är jag

Jag heter Theresa, kallas oftast för Thea, och är 33 år. Just nu är jag sjukskriven pga opererad vänsterhand pga tillhör kategorin ”äldre förstföderska”. När jag inte är sjukskriven är jag föräldraledig med E som är 4 månader och lite till. När jag inte är föräldraledig är jag egenföretagare och jobbar som digital innehållsstrateg, webbredaktör och digital produktionsledare. Och så föreläser jag om mitt yrke ibland.

Hänger på Onekligens februarigrej och postar ett foto om dan hela februari. 

Kommentera

