Februarifoton

Hänger på Onekligens februarigrej och delar nåt varje dag enligt den här listan från å med imorrn:

  1. Det här är jag 
  2. Mitt kök 
  3. Mitt stök 
  4. Min frukost idag 
  5. En viktig lök 
  6. Det här gör mig trött 
  7. Istället för kött 
  8. Nåt gult 
  9. Nåt fult 
  10. Nåt ganska sött 
  11. Ett boktips jag har 
  12. Ett hörn av mitt bo 
  13. Till middag idag 
  14. En ganska bra sko 
  15. Det här gör mig gla’ 
  16. En annan da’ 
  17. Nåt grönt 
  18. Nåt lönt 
  19. Nån stark eller svag 
  20. Kolla, vad fint! 
  21. På låtsas 
  22. På riktigt 
  23. Att vårda noga, ömt och försiktigt 
  24. En sak som är svår 
  25. Kvar från igår 
  26. Nåt blått 
  27. Nåt flott 
  28. Snart är det vår!

Opererade handen idag. Är drabbad av De Quervains syndrom och har fått en senkapsel kluven. Kan bara använda ena handen just nu, men Es pappa är föräldraledig och jag sjukskriven så behöver inte vara ensam. 4 veckor ska det ta att läka. Sen får vi se om jag behöver göra den andra. 

Kommentera

