Knockad

Det började med en förkylning och sviter av virusspruta som eskalerade i en förmodad matförgiftning och nu feber. Den här veckan har varit minst sagt fysiskt utmanande. 

Idag har jag ätit ett äpple, en Twister, två tunnbrödsmackor med smör, spagetti med ketchup, en apelsin och pecanglass. Med andra ord: socker. Jag har inte fixat nåt annat än det, vatten och paracetamol. Och sen har jag sovit.

Satan vad sjuk man blir som vuxen. Just nu känns det som att jag aldrig kommer att bli frisk igen. Och inför natten känner jag mest ångest, feber och amning kl 4 är inte en skitrolig kombination. 

Vi ses på andra sidan. 

Kommentera

