Ta hand om dig

Igår gick dagen toppen med kompislunch och bebishäng. Sen skulle iväg och jag skulle få röda hund-spruta på SöS. Då upptäckte jag att ena däcket var platt och sen rasade Es humör pga för varm och övertrött. Så det blev ingen spruta för mig. Jag hade kunnat stressa dit men det hade inte blivit bra för någon. 

Resten av dagen/kvällen så kämpade E och jag för mer sömn och mat. När Es pappa kom hem hade jag gett upp alla egna ambitioner och vi beställt hamburgare från Burger & Beer via Wolt. Vi åt och sen sov E 3 timmar i sträck på soffan. Jag låg bredvid och Es pappa låg på golvet. Alla sov.

Inatt när jag ammade hittade jag detta inlägg från favvoblogg. 

Jag kan checka i hälften. En bra dag hinner jag med allt. Tack Baking Babies för hjälpen med att komma ihåg vad som är viktigt. 

Kommentera

