Stockholms bermudatriangel

Jag har fått motionera idag. Total egenkärlek. Igår hade jag en riktig jävla skitdag. Skyller på grötlunch och Liljeholmens galleria. Varför går jag till Liljeholmens galleria?

Sist när jag var ute på Reimersholme tappade jag en bebismössa. Idag: en brodd. Måste ramlat av precis efter jag grammat första storyn. Pga detta blev promenaden dubbelt så lång, sprang dock runt ön förgäves pga Reimersholme är som ett enda stort svart hål. Köpte broddarna igår, i Liljeholmens galleria. Just sayin’. 

Idag gör jag vad jag vill, så jag motionerar. Imorrn ska sambo tillbaka till jobbet efter 3 veckors ledighet. Hoppas jag hittar till träningen även när jag är ensam med E. Jag är så less på att alla mina gamla fina kläder sitter som skit pga kropp. Jag vill bli jag igen – fastare och starkare. Sitter träningen så kommer resten med kost, sömn etc. Innan dess fixar jag knappt en dag utan socker i nån form. 

Men nu har jag fått till att göra nåt varje dag. Skitjobbigt. Men måste ju fixa minst lite Mammamage om dan iaf. 

Så nu sitter jag här. Fräsch och utomhusig. Och nöjd. Och väntar på mera gröt.

Kommentera

