Idag mår jag bra

Jag älskar vintern! Kyla och snö och sol är en oslagbar kombination. Idag fick jag gå en snabb promenad ensam med hög musik i lurarna. Tror att jag ska prioritera det alla dagar jag kan nu. Jag mår väldigt bra av det.

Reimerholme <3. Jag älskar mina kvarter!

Jag gick ingen lång promenad pga dåliga batterier och ett barn som snart skulle bli hungrigt = dålig kombo. Men jag kom runt Reimersholme och det gjorde mig gott.

Sen gick jag hem och började lagade mat till mig och sambo, och ammade barn. Hittade detta recept på Harira på Kit mat och det var verkligen toppen. Det blev vansinnigt mycket mat! Bra pga dags att bygga på matlådeförrådet nu när sambo ska tillbaka och jobba igen. Ett måste pga dåligt med pengar för oss och mindre tid för mig om dagarna.

Dagen skulle ha avslutats med en middag hos svärisarna men jag och E stannade hemma pga en hängig E och totalkyla ute. Surt, jag gillar verkligen att hänga med svärisarna. Men medans E sover middag har jag haft möjlighet att summera mitt 2016 på min ”jobblogg” Prodblog.se.

Kommentera

