I huvudet på en föräldraledig

Operation. Sjukskrivning. Om en månad.

Mens i 10 dagar and counting. 

Sömnbrist. 

Föräldraskap. 

Hitta egentid. 

Träna. 

Jobba.

Äta nyttigt. 

Ont i huvudet. 

Inte varit utomhus på 2 dagar. Det har bara inte blivit av.

Saknar att älska musik. 

Har många böcker att läsa. 

Bokslut. 

Föräldrapeng. 

Pizzaångest.

Det är mycket i huvudet just nu. Gott som ont. Det tär. Det sliter. Men jag har ändå saker att se fram emot. När jag får tid. Imorgon ska jag försöka hitta tid. Hoppas jag kan det. Lite energi måste in i depåerna nu och jag tror på frisk luft, träning och att få vara helt ensam en kort stund. 

Kommentera

