Challange accepted

Har alltid tänkt att mammalediglivet är för tråkigt för andra att höra om och därför skippat att uppdatera diverse sociala kanaler med sånt. Men på senare har jag upptäckt att mitt vanliga webb-frilans-byrå-konferens-jobb-häng-liv faktiskt inte är så mycket roligare på håll heller, så jag testar. 

Det går nämligen att posta om annat än underbara overkliga myspys, bajskanoner, kräkskaskader, och hur mycket tröttare man är än aaalla andra. Om man vill alltså. Allt är intressant om man vill.

Så, på mitt Instagramkonto kommer nu Stories att fyllas av mammalivet. För det är det jag lever och jag vill att det också ska vara intressant. 

Kommentera

