Min önskelista

Jag kan inte skriva önskelistor. Jag tycker att det är svårt. Vad händer om man vill ge nåt som inte står med? Eller om man inte vill ge nåt av det som faktiskt står med? Man måste ju ge!

Jag tycker om att fixa presenter och det är inte lika roligt att ge sånt som nån bett om att få. Barn undantaget. Där räknas ingen tanke, där räknas bara 100% rätt pryl.

Böcker däremot, DET är svårt. En bok måste man ju få feeling för, annars bara står den ju i hyllan och det finns inget tråkigare än en oläst bok.

Därför skriver jag nu en önskelista, för att kunna fylla den med saker att läsa.

Så! Inge’ svårt! Jag behöver inget annat än nåt att läsa, nåt att äta och nåt att dricka. Easy 2 please om man säger så.

Kommentera

