Lathet

Idag är en sån dag då jag inte vill gå ut. Eller, jag vill alltid gå ut, det handlar mer om att jag vill vara hemma. Kolla på en film jag sett 10 gånger och dricka Coca Cola Light. 

Problemet är att om jag inte går ut så blir Es sömn inte alls lika bra, och då får inte heller jag sova ordentligt. Somliga straffar latheten genast. 

Men än sålänge stannar jag hemma. Roar mig med att plantera om växter, plantera nya skott och drömma om matlagning. Och dricka Coca Cola Zero. 

Kommentera

