Bästa dagen på länge

Vi har haft en ljuvlig söndag. E somnade vid 13, vi kom hemifrån vid 13.20 och tog 66an 13.30 till Medis. På vägen till Nytorget gick vi in på DrMartens-butiken och jag fick prova skor. Hittade 2 par att välja på och båda finns billigare på internet.

Sen gick vi vidare till Nytorget och vår absoluta favorit Bar Central. Här är helglunchen det finaste som finns och vi brukade gå hit väldigt ofta innan vi fick barn. Jag brukade även gå hit ensam och sätta mig i baren och äta. Vi blev välkomnade av den bästa i personalen + att fick ta in barnvagnen. Lycka! Jag åt Pörkölt och det var lika gott som vanligt.

Sen handlade vi på Urban Deli innan vi tog 66an hem igen. E som sig igenom allt detta och vaknade när vi var hemma igen strax efter kl 16.

Sen hängde vi på soffan hela kvällen. Till slut somnade E i sin säng och jag fick nog sova 3 timmar iaf innan det var dags för amning.

DRÖMSÖNDAG!

Kommentera

