Stressless legs

”Vissa dagar hinner man ju inte ens äta lunch.”

Tjuvlyssnat idag på Ljunggren i Brunogallerian på Götgatan i Stockholm. En man och en kvinna jag delar bord med pratar om lunch och stress under lunchen. 

2,5 vecka som föräldraledig och jag har aldrig känt mig så långt ifrån jobb någonsin. Säger inte jättemycket pga jag typ alltid har jobbat, men nu gör jag allt annat än jobbar. Och just nu vill jag inte jobba. Jag tycker det är SÅ skönt med en paus från jobbet. 

Barnvagnspromenad och #egentid

Trots att jag knappt sover så trivs jag mycket bra. Tänka sig att promenader, kaffe, HM-rea och sushirullar kunde kännas så lyxigt. 

Kommentera

