Ny trend: måndagmornar

Dagens utmaningar innan kl 10:

  1. Hålla mig hemifrån i 5 timmar
  2. Frisören avbokar inplanerad 3h-session under de 5 timmarna
  3. Gravid i vecka 39
  4. Telefon pajkar ur
  5. Inte bli bitter pga då otacksam

Jag tror att det trumfar förra veckans måndag.

Så nu sitter jag på Fotografiska och försöker att kämpa mot viljan att tycka synd om mig själv. Det är ju skitjobbigt att vara ledig, äta kaka till mellis, kolla på fint och komma på var jag ska äta lunch liksom.

Fashion Week Stockholm börjar idag iaf. Vi vanliga är förpassade till onlinevisningar och den första börjar om några minuter. Schemat jag kollar in är:

Dagens online-todo:
11:30 THE SWEDISH SCHOOL OF TEXTILES
12:30 WHYRED WOMAN
13:30 STYLEIN

Kommentera

