Väntan svider

Igår kom förvärkar och de har höll i sig i ungefär 16 timmar senare. Pratade med förlossningen på SÖS som sa att bebis var påväg och att jag skulle ringa när förlossningsvärkarna kommit igång. Nu är det lugnt igen, så jag antar att vi ångrade oss. Kroppen är mörbultad och jag känner mig inställd på att detta ska hända nu. Vilket antiklimax. Vi fick BB-väskan packad iaf. 

Så dagen har spenderats i soffan. Jag har ätit kopiösa mängder socker och mår lite illa nu. Det är iaf antingen sockret eller de två dåliga filmerna jag sett. Såg London has fallen = total smaklöshet och Batman vs Superman (eller Superman vs Batman, ids inte kolla), en film som helt saknar handling. Fattade faktiskt ingenting av det jag såg.

Klarade av en liten promenad till lokala Handlar’n och hämtade paket hos surgubben. Han hatar sina kunder, det visar empiriska studier tydligt. I paketet låg nya knoppar till bebis byrå som blev väldigt fin nu. Kolla!

Byrån är Tarva från IKEA och knopparna är lackade mörkgröna träknoppar från Superfront.

Kommentera

