När #gbgftw är som bäst

Alltså, jag är ju inte arg på Göteborg egentligen. Vi hade det väldigt bra i helgen och jag promenerade mer än på länge.

alkoholfritt vitt vin, jordgubbar och oliver

räkor, citron och vitt vin

Preggo proof middag: räkor, jordgubbar och vitt alkoholfritt vin. Jag rekommenderar Natureo som finns på Systembolaget.

Håkan Hellström på Ullevi i badskor från Geiten Wollen Winkel

Äntligen Håkan! Nöjd över badskorna, köpte dem i Amsterdam i maj på Geiten Wollen Winkel. Man ser inte det på bilden men de är i ljusljusrosa, illgult och vitt. Skönaste skorna jag har just nu!

Nordiskt rekord på söndagsspelningen Ullevi! Vi var 70 144 i publiken.

Det blir mäktigt med mörker och tiotusentals mobillampor.

Håkan fick med sig flera andra stjärnor på scen: Sven Bertil Taube, Hurricane, Miriam Bryant, Thåström och Seinabo Sey. Jag grät när Seinabo sjöng Håkanlåten ”Jag hatar att jag älskar dig…”, en låt jag gråtit till många gånger tidigare. Männen runt mig grät till Thåströms version av ”Men bara om min älskade väntar” av Nationalteatern.

Vi slarvade med maten innan spelningen, men några genier på hotellet hade ställt upp en grill och sålde hamburgare mitt i natten. Ansvariga för mat på Clarion Hotel Post är…ja, genier.

Åt en hamburgare i sängen. Somnade ungefär 10 efter den här bilden togs. Efter detta vill aldrig missa en Håkanspelning!

Kommentera

