Fan, det var ju 4,5 år sen sist

Jag hade en gång en blogg som hette Snaggletoof. Jag startade den för ca 10 år sen och den handlade om typ ingenting. Sedan dess har jag haft flera andra bloggar: en musikblogg, en jobblogg och en matblogg bland annat. Men den senaste tiden så har jag tänkt mer och mer på att skriva mindre nischat.

Och nu är det nog dags. Ungefär 4,5 år sen senaste inlägget på orginalbloggen Snaggletoof så dammar jag av den gamla ingentingbloggen och testar igen. Bloggens adress  är lite uppdaterat pga nån annan har tagit Snaggeltoof.wordpress.com (damn it!), men låt gå tills vidare. Ambitionerna är låga men skrivandet är liksom där och varför inte testa. Kan ju va kul. Kanske till och med för någon annan än bara mig själv.

Kommentera

